Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

17 stycznia 2014

Wiatr mnie na spacer wywiał.

Wiatr mnie na spacer wywiał,
Ciepły, ciemny i szumny.
Jemuż bym się sprzeciwiał,
Czuły i nierozumny?

Idę, anioł i dandy,
I świata nie poznaję.
Na ulicy - legendy:
Tramwaje, nie tramwaje.

 

Złotą, wieczorną wódką
Pijany, niepijany,
Płynę wolno, cichutko,
Śmiesznie z domu wywiany.
(Julian Tuwim, fragment)
fot. Piotr Wywijas
Za oknem pierwszy śnieg (kogo zaskoczyła zima w styczniu?) a ja wspominam ciepłe jesienne dni. Pierwszy post w tym roku przyniósł mi szczęście, właśnie otrzymałam i mogę wam pokazać zdjęcia z kolejnej zeszłorocznej sesji. Park, ciepły dzień, spadające liście i spódnica od Lady Pin Up, czego można chcieć więcej?
Sweterek - nn,
Spódnica - Lady Pin Up,
Mitenki - Ko-moda,
Szpilki, Pończochy - allegro.

20 komentarzy:

  1. Twoje zdjęcia jak zawsze niesamowite! Najbardziej urzekło mnie to z bukietem liści :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne jest to zdjęcie portretowe, na którym patrzysz trochę w bok - gdybyś miała czarne włosy wyglądałabyś jak Japonka.
    Tuwima bardzo lubię:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rok Tuwima właśnie się skończył, a ja dopiero sobie przypomniałam, że miałam o tym napisać...
      Dziękuję za dobre słowo.

      Usuń
  3. Jestem oczarowana. Zarówno strój jak i makijaż jest wspaniały! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyznam, ze Twoje zestawy sa wielka inspiracja!
    Zapraszam na bloga o inspiracjach modowych, gotowych zestawach, zdrowiu i jedzeniu: http://patosichaos.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudności. Te pończochy, i ten makijaż, jejku. I do tego Tuwim. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW! First of all, you look stunning, absolutely beautiful and stylish as always, and secondly, WOW what a quality these pictures have!! Ahh!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiekne jesienne fotografie. Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nogi ♥
    Pończochy ♥
    Foto nr 4 ♥

    Cudna sesja! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pierwsze foto rewelacja! Co to za pończochy ? Bardzo ładnie prezentują się na nogach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Kupiłam w sklepie http://www.margothvong.pl/sklep/

      Usuń
  10. świetnie wyglądasz! Kobieco i tajemniczo!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...