Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

20 lutego 2014

Hurt.

I hurt myself today
to see if I still feel
I focus on the pain
the only thing that's real
the needle tears a hole
the old familiar sting
try to kill it all away
but I remember everything
 
what have I become?
my sweetest friend
everyone I know
goes away in the end
you could have it all
my empire of dirt
I will let you down
I will make you hurt 
Już od dawna myślałam o sesji w tym pięknym, nostalgicznym miejscu. Wymarzyłam sobie cichą, zaśnieżoną alejkę... No ale zimy w tym roku jak na lekarstwo, razem z fotografem musieliśmy się zadowolić scenerią iście jesienną. To już moje drugie spotkanie z Piotrem (poprzednie zdjęcia znajdują się tutaj). Oto efekt naszych działań, mam nadzieję, że i tym razem jest on wart zobaczenia.

Sztuczne futro - vintage,
bluzka - Pretty Girl,
spódnica - Salon Sukien Pablo Morales,
kozaki - Centro,
rękawiczki - Port Łódź,
toczek - prezent handmade od VG.

16 komentarzy:

  1. Lovely pictures! The scenery is beautiful with all the fallen leaves <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank You very much.
      It supposed to be snowy Winter this time of the year... Well, fallen leaves are beautiful as well :)

      Usuń
  2. Ja też miałam tyle pomysłów na zdjęcia na zaśnieżonych alejkach, na huśtawkach, w sosnach, lasach! Mimo braku białości zdjęcia wyszły cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo.
      Mimo wszystko, wolałabym żeby zima już nie wróciła ;)

      Usuń
  3. Kożuszek jest przecudny!!! Cała kompozycja niezwykła! Ale choć wszystko w czerni, to nie wygląda ciężko...Pewnie przez tę spódniczkę i krój kożuszka:)
    Piękne zdjęcia...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa. Pozdrawiam serdecznie!

      Usuń
  4. Nie ukrywam, że czekałam na zestaw w tym stylu - to futro aż się prosiło o towarzystwo sznurowanych kozaków! Zdjęcia świetne, ale faktycznie szkoda, że zabrakło śniegu. Może jeszcze kiedyś powtórzysz tą sesję w bardziej zimowych warunkach? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno zrobię coś podobnego na śniegu. Samej sesji nie powtórzę, ale wykorzystam elementy stroju :)

      Usuń
    2. Miałam na myśli właśnie strój + to konkretne otoczenie. Całość przywodzi na myśl gotyckie klimaty, mam skojarzenia z "Edwardem Nożycorękim" - z pewnością wiesz, o co mi chodzi ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...