Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

13 lutego 2014

W stylu Betty Page.

fot. Sławomir Łatoszyński
Chciałabym dziś zaprezentować drugą odsłonę zdjęć, które powstały podczas zajęć z fotografii wielkoformatowej prowadzonych przez Lorne Liesenfelda w Warszawskiej Szkole Fotografii i Grafiki Projektowej (poprzedni wpis tutaj). Stylizacja zainspirowana Betty Page i jej słynnymi zdjęciami. 
fot. Sławomir Łatoszyński
Panterkowy pas do pończoch, firmy Triumph, kupiłam podczas niedawnych wyprzedaży w TkMaxx. To mój pierwszy pas do pończoch z popularnej firmy specjalizującej się w bieliźnie, nazwijmy ją mainstreamowej. Choć konstrukcją nie może równać się, z pasami firm specjalizujących się w bieliźnie w stylu retro, to jest całkiem wygodny i solidny. Niestety ma tylko 4 żabki, wymaga więc drobnej przeróbki.
fot. Małgorzata Kowalczyk
fot. Małgorzata Kowalczyk

10 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia! A ty na nich taka posągowa. Bardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie też bardzo się podoba :) Pas cudny, niestety w moim TK nie ma takich cudów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Mnie się poszczęściło w TK z rozmiarem.

      Usuń
  3. Posągowa to bardzo dobre określenie, dodałabym jeszcze - filmowa. Jak z obrazka z dawnych lat. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. WoW! Czadowa bielizna! 200% kobiecości:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No proszę, a niektórzy twierdzą, że ja takie babcine galoty noszę ;)

      Usuń
  5. Pas drapieżny - pasuje do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...