Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

2 marca 2014

Sadness is a blessing.

These scars of mine make wounded rhymes tonight
I dream of times when you were mine so I
Can keep it like a haunting
Heart beating close to mine
 
Sadness is a blessing
Sadness is a pearl
Sadness is my boyfriend
Oh, sadness I'm your girl
 
I ranted, I pleaded, I beg him not to go
For sorrow, the only lover I've ever known
Every night I rant, I plead, I beg him not to go
Will sorrow be the only lover I can call my own? 
(Lykke Li)
 fot. Piotr Wywijas
Oto druga część zdjęć, które pokazałam we wpisie Hurt. W to lutowe popołudnie było kilka, a w słońcu może i kilkanaście stopni na plusie. Ciepła zima ma swoje plusy, tym razem nikt nie musi się martwić, że zmarzłam.

8 komentarzy:

  1. Jak nie lubię sesji cmentarnych, to Ty na Ogrodowej to ideał piękna i melancholii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ci dziękuję za ten komentarz.
      Ja również nie przepadam za sesjami na cmentarzach i długo się wahałam, czy powinnam się zdecydować na zdjęcia w takim miejscu. Widziałam sporo cmentarnych zdjęć i zdarzyło się, że byłam zniesmaczona. W końcu przeważyło przekonanie, że tak piękne zabytkowe miejsce i tak jest scenerią wielu sesji. A ja postarałam się, żeby zdjęcia były delikatne i spokojne.

      Usuń
  2. Też nie przekonują mnie sesje cmentarne, ale gdybyś nie napisała, to pewnie wpadłabym na to z opóźnieniem;)
    Poza tym na szczęście nie siedzisz na płycie nagrobnej, czy nie wyginasz się dziwnie itd. Zgadzam się z Szmaragdą, że jest w tym subtelność i melancholia.
    Masz piękną sukienkę, toczek i futerko - wszystko się zgrało. No i lubię Ciebie, więc mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szmaragda mnie wydała ;)
      Bardzo się cieszę, że się podoba. Wg mnie w takiej scenerii sprawdza się retro, ewentualnie styl gotycki. No i oczywiście żadnego leżenia na nagrobkach...

      Usuń
  3. Ja dla odmiany uwielbiam zdjęcia na cmentarzach i mało które mnie szokują. Twoje są bardzo wyważone i na swój sposób piękne. Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne są te zdjęcia, przelatuję paskiem już któryś raz i wciąż nie mogę się napatrzeć.. Zwykle nie przepadam za czarnymi stylizacjami, ale ta w całości mnie urzeka.! Niby lekko mroczna, a jednak niebanalnie elegancka. Do tego ta woalka! Jestem na bardzo bardzo TAK!
    Pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie na konkurs w stylu lat 20stych ;) Madlen

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...