Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

16 kwietnia 2014

Wiosenne kwiaty - wiosna w domu.

W tym roku, jak nigdy chyba do tej pory udzielił mi się wiosenny nastrój. Do tego stopnia, że postanowiłam zasadzić (postawić?) kwiaty na balkonie. Karkołomne to było przedsięwzięcie, i ryzykowne bardzo, jako że uciekają przede mną wszelkie żywe rośliny. Jedynie kaktusy jakoś ze mną wytrzymują, ale i to nie wszystkie... W każdym razie wiedziona zapałem i dobrą radą przemiłego pana z kwiaciarni (no może nie do końca go posłuchałam, bo chciał mi wcisnąć bratki, ale wyglądały na delikatne, więc nie zaryzykowałam), zakupiłam cebulki hiacyntów i małe tulipany. 

Spójrzcie na pierwsze i ostatnie zdjęcie - widać różnicę, prawda? Jak do tej pory (odpukać) rosną i kwitną jak szalone :)
Moje tulipany, Holandio rośnie ci konkurencja :)
I wreszcie wielkanocne akcenty. Nie dużo ich, bo nie mam do tych świąt takiego sentymentu, jak do Gwiazdki, ale zawsze coś.
A skoro już o dekoracjach mowa, to takie kuchenne pudełka udało mi się nabyć w Biedronce. Kto by pomyślał, że tam nie tylko sukienki od projektantów sprzedają ;)
 
I jeszcze ostatnie zdjęcie z dedykacją dla Emnildy! Poznajcie pana Pusia.


4 komentarze:

  1. Ładne - muszę pomyśleć o moich skalniaczkach:)
    Wesołych Świat!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki piękny Puś! Jak mi kiedyś przesłałaś jego zdjęcie na fb, to myślałam, że to nie tyle Twój, co jakiś zaprzyjaźniony zwierz :) Tak więc jestem niesamowicie mile zaskoczona, że Pusiek to Twój pupil. Ja prócz Gustawa mam jeszcze dwie (Alinkę i Alfonsa) i Alfons bardzo jest do Pusia podobny z owłosienia :) Pozdrawiam razem z Włóczykijem, który uważa, że Twój świnek jest bardzo zabawny i mówi, że już go lubi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Pusio jest całkiem spory, jak na na świnka, no i oczywiście ma nieposkromiony apetyt. Na razie jest jedynakiem. Trochę boję się kupić drugiego samczyka, żeby się nie gryzły. Dziewczynki nie chcę z wiadomego powodu...

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...