Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

6 maja 2014

Kiedy kwitną kasztany.

 fot. M. Wróblewski
Maj, kwitnące kasztany, no i matury... Nie będę pisać, kiedy to sama zdawałam egzamin dojrzałości, ale było to już ładnych parę lat temu. Oczywiście wtedy nie wiedziałam, o co ten cały szum. Ot egzamin, potem studia, nad czym tu się rozwodzić. Jednak teraz, wraz z upływem czasu, sama z nostalgią wspominam lata liceum i maturę - symboliczne wejście w dorosłość. 
 
Z nadejściem wiosny nie opuszcza mnie dobry nastrój i ochota na pin-up'owy styl w ubiorze. Nadal jest to nawiązanie do współczesnego stylu pin-up, w który idealnie wpisuje się panterkowa spódnica z Greta Vintage Store (przy okazji - sezon na gołe nogi uważam za otwarty!). W takim stroju wiosenna przejażdżka stylowym samochodem była prawdziwą przyjemnością :)
Samochód - dzięki uprzejmości: Retro Pasjonaci - Łódź.
Spódnica - Greta Vintage Store,
Bluzka - Orsay,
Okulary - I am,
Rękawiczki - Restyle,
Szpilki, kwiat - Allegro :)

12 komentarzy:

  1. Świetny klimat, piękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Kapitalna spódnica, idealnie pasuje do Twojej figury :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję serdecznie. Spódnicę zamówiłam dłuższą o 10 cm niż jest standardowo. I taka długość chyba najbardziej mi pasuje.

      Usuń
  3. Panterkowa spódnica jest taka seksowna - pewnie niejeden facet ogląda się za Tobą na ulicy;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Nie zwróciłam uwagi, za to ostatnio sprzedawczyni w sklepie (duże miasto, środek dnia) przywitała mnie takim spojrzeniem, że aż mnie na progu zatrzymało. Byłam w tej spódnicy i czarnym płaszczu z jednego z poprzednich postów, najwyraźniej wyglądałam co najmniej podejrzanie ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...