Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

20 maja 2014

Wild Woman - w muzeum :)

 
Zafascynowana stylem modern pin-up nadal męczę zwierzęce wzory, a konkretnie panterkę. Na Noc Muzeów wybrałam się ulubionej ostatnio (też tak macie, że najnowszy ciuch staje się ulubionym?) spódnicy z GVS i płaszczyku z panterkowym akcentem. Do ostatniej chwili wahałam się, czy w ogóle uda mi się wyjść z domu, bo pogoda tego dnia szalała. Jednak o 16 z minutami wyszło słońce i choć kilka razy kropiło, wieczór okazał się całkiem ładny.
Już po raz drugi spędziłam Noc Muzeów w Centralnym Muzeum Włókiennictwa w Łodzi. Usytuowane w tzw. Białej Fabryce, ze skansenem i dużym dziedzińcem, jest idealnym miejscem na spotkanie z grupą Retro Pasjonatów i ich samochodami.
Jak co roku zwiedzający dopisali. Dowiedziałam się, że podczas pierwszej godziny zwiedzania, Muzeum i skansen odwiedziło półtora tysiąca osób! W tym roku dodatkową atrakcją wieczoru było otwarcie wystawy Elegancja-Francja. Z historii haute couture, której kuratorem jest Piotr Szaradowski, autor bloga Muzealne Mody.
Czy z moimi pończochami vintage powinnam stanąć wśród eksponatów na wystawie?
Wszystkich, którzy odwiedzili tego wieczoru Muzeum, zachęcam do udziału w konkursie ”BIAŁA NOC W BIAŁEJ FABRYCE Z RETRO PASJONATAMI – 2014″. Powodzenia!
Marcin - szef Retro Pasjonatów :)
 
W drodze powrotnej zdążyłam jeszcze odwiedzić Muzeum Kinematografii. I oto jakie cudo znalazłam, laleczka ma nawet miniaturowe pasties :D
PS. Nie tylko ja szaleję za panterką. Caryca rockabilly Imelda May też uwielbia ten wzór :)
Spódnica - Greta Vintage Store,
Płaszcz - Lady Pin Up,
Pończochy - Vintage FF,
Bluzka - Allegro,
Kwiat - Allegro.
Buty - CCC.

2 komentarze:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...