Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

27 czerwca 2014

Kostium kąpielowy w stylu retro

Na początku czerwca zaatakowały nas prawdziwe letnie upały. W taką pogodę, kto tylko może łapie ręcznik, zakłada kostium i pędzi nad wodę. No i właśnie docieramy do tematu odpowiedniego kostiumu kąpielowego. Jak co roku spędziłam sporo czasu wertując ofertę sklepów i producentów bielizny w poszukiwaniu idealnego kostiumu. A na ów ideał składają się dwa założenia: krój kostiumu musi nawiązywać do stylu retro oraz góra musi być dostępna w szerokiej rozmiarówce. A o jedno i drugie wcale nie tak łatwo. Zatem, jeśli nie jesteście miłośniczkami miniaturowych trójkącików przymocowanych nicią dentystyczną, zapraszam do obejrzenia kostiumów, które udało mi się wyszperać w sieci i są (bądź były całkiem niedawno) dostępne w polskich sklepach stacjonarnych i internetowych.
Panache Lucille
Panache Monroe
Panache Page

Panache Britt góra
Panache Britt jednoczęściowy
Panache Britt tył
Freya Fever
Dalia Roma

Dalia Roma jednoczęściowy
Change Havana

Change Miami
Osobom, które jak ja wybierają kostiumy dwuczęściowe podpowiem, że wcale nie trzeba kupować góry i dołu kostiumu od tego samego modelu. Można w ten sposób stworzyć własny, ciekawy zestaw, który niejednokrotnie wychodzi taniej (przyznaję, że zdarza mi się kompletować markową górę, z tanim dołem). Zobaczcie tylko, co można znaleźć na Allegro za bardzo niską cenę - dzięki czemu opłaca się kupić komplet dla samego dołu.
 

 

8 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. Też tak uważam. Widziałam na żywo (nawet mierzyłam) Change Miami - jest śliczny.
      Niestety nie mój fason :(

      Usuń
  2. Kiedyś bardzo kusiły mnie te groszkowe cuda z Allegro, teraz nie wiem nawet kiedy zobaczę znowu swoją talię;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szybciej niż myślisz ;) I wtedy nadrobisz na zakupach.

      Usuń
  3. Patrzę, patrzę... i ten ostatni mnie zauroczył. Cudo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzy mi się strój z takimi wysokimi gaciami:) Jak na złość wszędzie są majtki biodrówki, ale jeszcze je znajdę;))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...