Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

8 sierpnia 2014

Hot as Hell! - Hawaiian Dress

Uch - jak gorąco!
Puff - jak gorąco!
Uff - jak gorąco!
Już ledwo sapie, już ledwo zipie...

Nie bacząc na upał i pot płynący po plecach dotarłam na miejsce i sukienka z tej notki doczekała się wreszcie godnej oprawy zdjęciowej. 
Hawaje to archipelag wysp wulkanicznych na Oceanie Spokojnym. Ich ciepły zwrotnikowy klimat sprzyja bujnej roślinności, stąd jednym z symboli Hawajów stał się kwiat hibiskusa. Hawajski styl stał się też jednym z motywów przewijających się w stylizacjach pin up, co skrupulatnie wykorzystała marka Hell Bunny, wypuszczając tę właśnie sukienkę w stylu lat 50tych, z wzorem w pin up girls i hawajskie kwiaty. Ja swój strój uzupełniłam sandałami w czerwone kwiaty kupionymi na przecenie (wyprzedaże w sklepach z obuwiem to zuo, które rujnuje moje finanse) oraz uroczą spinką do włosów od Cherry Bonbons Atelier.
 
Sukienka - Hell Bunny, Allegro,
Spinka -  Cherry Bonbons Atelier,
Halka - Allegro,
Buty - CCC %,
Pasek, okulary - nn.
A oto pies - pomocnik fotografa ;)
fot. Mateusz Pulit


14 komentarzy:

  1. przez ten fatalny upał wszystkie kobiety chodzą w gołych nogach...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Upał fatalny, ale gołe nogi to wolność, którą uwielbiam.

      Usuń
  2. Przecudne! Mogłabyś być nową gwiazdą retro plakatów, z krwi i kości, zamiast powielania od lat tych samych pin ups;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, cudownie czytać takie komentarze :)

      Usuń
  3. O ja nie mogę - ale szaleństwo! Buty szał i Twoja uroda szał:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! Szał to był w sklepie, jak się nie mogłam zdecydować, kupić czy nie...

      Usuń
  4. wyglądasz nieziemsko w tych energetycznych kolorach

    OdpowiedzUsuń
  5. Super ta sesja, bardzo ciepła i letnia.

    OdpowiedzUsuń
  6. wow cudowna sesja i te kolory idealnie pasują do ciebie :) i pierwsze zdjęcie takie urocze :D do klimatu retro tez mam słabość podoba mi sie twój blog dodaje do ulubionych :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...