Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

31 sierpnia 2014

Pożegnanie wakacji - sesja nad morzem.

fot. Michał Słupczewski
W związku z symbolicznym pożegnaniem lata, jakim co roku jest koniec wakacji (bo kto by się przejmował kalendarzem) wrzucam zdjęcia z nadmorskiej sesji zdjęciowej. Choć jak już pisałam pogoda na urlopie nie sprzyjała zbytnio plażowaniu (w sensie leżenia i smażenia na skwarkę), to dni były słoneczne a wzburzone morze bardzo malownicze. 

Pomimo silnego wiatru udało nam się wspólnie z Michałem, fotografem „lokalsem”, zrobić zdjęcia, z których jestem bardzo zadowolona. Choć przyznaję, że moja fryzura nie przetrwała nawet pięciu minut :( Natomiast z sesji obydwoje wróciliśmy mokrzy. I tylko ja przezornie miałam się w co przebrać.
To już ostatni wpis nawiązujący do tego postu. Na początku wakacji napisałam, że można za niewielką sumę dodać letniego szyku wakacyjnym strojom. Przez całe lato korzystałam z przedstawionych wtedy zestawów, na zamieszczonych zdjęciach możecie zobaczyć dwa kostiumy kąpielowe: w marynarskie paski i w hawajskie kwiaty.
Zatem z wakacyjnymi strojami żegnam się na rok i zabieram za kompletowanie jesiennej szafy.

4 komentarze:

  1. Nie wiem jak to się stało, że przeoczyłam ten post.

    Figurę masz piękną, taką kobiecą, aż miło popatrzeć. Nabrałam ochoty na strój jednoczęściowy w kwiaty - ale to już w przyszłym roku:).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...