Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

1 sierpnia 2014

Strawberries Cherries and an Angel's Kiss in Spring

Właśnie mija połowa wakacji. Latem czas zupełnie inaczej płynie, jakby szybciej. Letnie dni i wieczory przepływają jeden za drugim, jeszcze nie zdążyłam zacząć w pełni cieszyć się latem, a tu już sierpień. Kiedy to się stało?
Pochwalę się, że korzystając ze sprzyjających okoliczności przyrody jeżdżę ostatnio do pracy rowerem. To cudowna odmiana od stania w korkach i duchoty w zatłoczonych autobusach. A ponieważ niedawno wybudowali mi ścieżkę rowerową pod nosem, to dojazd mam naprawdę komfortowy i jadę niemal tyle samo czasu, co wcześniej (tylko bez nerwów na spóźniony tramwaj/autobus).
 
 A przechodząc do meritum – czyli ubrań. Jak już pisałam, latem przeprosiłam się z kolorami, co więcej – przeprosiłam się również z wzorami. A nawet bardzo je polubiłam. I tak zostałam fanką wisienek, a ponieważ nie lubię półśrodków, to z wisienkowym wzorem zakupiłam: bluzkę, buty i torebkę. Bo tak.
Bluzka, buty - H&M, Allegro,
Torebka - % Centro,
Spodnie - nn,
Opaska na włosy - Allegro,
Okulary - Angela Jewellery.

4 komentarze:

  1. Ale słodko! Świetnie wyglądasz:) Nie pogardziłabym takimi spodniami.
    Lato to czas kombinowania i szaleństwa - kolory i wzory. Wyluzowanie ogólne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadza się, bo kiedy można zaszaleć, jeśli nie latem?

      Usuń
  2. "Bo tak" to zawsze doskonały argument. Na wszystko.
    Świetny zestaw, bluzeczka jest uroczo kusząca ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za komentarz, bo tak ;)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...