Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

25 sierpnia 2014

Udane zakupy to udane wakacje.

Ten jakże trafny slogan reklamowy powitał mnie przy wjeździe do nadmorskiej mieścinki – miejsca mojego urlopu. Choć oczywiście w pierwszej chwili obśmiałam się jak norka, no bo przecież nie po to jechałam pół Polski nad morze, żeby teraz zakupy robić zamiast wypoczywać na brzegu. Rzeczywistość zweryfikowała jednak moje podejście do tematu, bo naprędce kupiona kurtka okazała się najbardziej trafioną rzeczą pod słońcem (a raczej pod sztormowym wiatrem). A z kurtką jeszcze bluza i t-shirt, no dobra dwa t-shirty (na usprawiedliwienie dodam, że ceny były więcej niż zachęcające – obniżka obniżki ceny na zakończenie sezonu). Letnia wyprzedaż w Croppie trafiła w mój gust, kurtka bejsbolówka i upiorna koszulka okazały się idealnym strojem inspirowanym rockabilly.
Ale wakacje były udane nie z powodu zakupów, tylko dobrego nastawienia i dobrej pogody. Miłośniczki smażenia się na słońcu byłyby zapewne zawiedzione, ale ja byłam szczęśliwa. Było trochę słońca, trochę wiatru i odrobina deszczu. Były też parawany, grajdołki na plaży i rybki w smażalni (flądry podobno nawet prosto z kutra). 
Moje wakacyjne zauroczenie hawajskimi wzorami zaowocowało zakupem kostiumu kąpielowego w... Biedronce! A kiedy jeszcze w tej jakże ekskluzywnej sieci handlowej dokupiłam pareo z tym samym motywem za około 10 zł to osiągnęłam pełnię wakacyjnego szczęścia.
No i była dobra wakacyjna lektura – nie zbyt ciężka, za to wciągająca – w sam raz, żeby się odprężyć. Jak co roku, niemal pierwsze kroki po przyjeździe na miejsce skierowałam do kramu z książkami. Zwykle nie zabieram ze sobą lektury, tylko kupuję coś na miejscu, w zależności od nastroju. W poprzednich latach była to m.in. trylogia Millennium Stiega Larssona czy Public Enemies Bryana Burrough. W tym roku nie miałam czasu na zbyt obszerną lekturę, ani ochoty na zbyt wymagającą, więc zdecydowałam się na retro kryminał. Ucieczka z Festung Breslau Andrzeja Ziemiańskiego okazała się lekturą idealną na lato. Nie tak mroczną i zagmatwaną jak książki Marka Krajewskiego (które nota bene uwielbiam), ale i nie tak lekką jak powieści Konrada Lewandowskiego. To moje pierwsze spotkanie z tym autorem i pewnie nie ostatnie.
Było nawet trochę „pracy”, tzn. wykroiłam trochę czasu na sesję zdjęciową. Jej efekty zobaczycie w kolejnym poście.
Moje zakupy.
Pyszności, za którymi tęsknię.
A tu dowód, że nie tylko leżałam, jadłam i czytałam ;)
Kurtka, koszulka z zombiakami - Cropp %,
Koszulka Devil, torba - Allegro,
Spodnie, sandały - nn,
Kostium, pareo - Biedronka.



10 komentarzy:

  1. Miałaś morze jakie i ja kocham. I do tego taki świetny traf zakupowy, zazdroszczę! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie, koszulki z zombiakami w Croppie i ja nic o tym nie wiedziałam? :(
    I trochę prawdy jest w tym haśle, w końcu na wakacjach pozwalamy sobie na różne przyjemności, czemu by więc nie na zakupy? ;)
    Świetny ten kostium z Biedry.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też nie wiedziałam, przypadkiem tam zajrzałam :)
      Dziękuję za komentarz.

      Usuń
  3. Bejsbolówka nadała Twojemu stylowi nonszalancji - świetnie komponuje się z kropkami i kwiatkami. Do tego przydałyby się tatuaże i jakiś John Travolta z "Gorączki sobotniej nocy";))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. John się nieco roztył niestety... Ale jakaś młodsza wersja - biorę :D

      Usuń
  4. NO UDANE ZAKUPY TO PODSTAWA!! ŚWIETNY TEN STRÓJ ;-). WIDZĘ ŻE LUBISZ PODOBNE ROZRYWKI JAK JA ;-) NA LINACH HIHIH
    POZDRAWIAM!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na linach byłam pierwszy raz i przyznaję, że wcale nie było lekko. Za to potem jaka byłam z siebie dumna!

      Usuń
  5. byłam nad morzem w tym roku ;)

    p.s zmieniłam bloga z blogspot na wordpress teraz jestem tu: http://aniesbrand.pl/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz, zajrzę z pewnością.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...