Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

5 października 2014

Drop Dead Gorgeous.

Oto pierwsza z zapowiadanych w poprzednim poście odsłon z czaszką w roli głównej. I to nie "zwykłą" czaszką, ale z wizerunkiem Santa muerte. Santa muerte, czyli Święta śmierć, jest elementem folkloru meksykańskiego i obiektem kultu religijnego w Ameryce Południowej, powstałym z połączenia dawnych religii i chrześcijaństwa (może kiedyś pokuszę się o dłuższy post na ten temat).
Wizerunek kobiety-szkieletu bardzo szybko został zaanektowany przez popkulturę i stał się popularnym motywem w niektórych subkulturach (np. często pojawia się na tatuażach), jak również z czasem w mainstreamie.
Lalka Skelita Calaveras - Monster High. Przyznaję, że mnie również się podoba :)
Koszulkę z moją santa muerte zestawiłam ze zdecydowanie rockowym strojem. Rzadko pokazuję tutaj takie zdjęcia, ponieważ trochę już wyrosłam z tego stylu. Jednak od czasu do czasu mam ochotę cofnąć się trochę w czasie i pokazać moją bardziej zadziorną stronę ;)
 
Kurtka - Cropp, 
Koszulka - motokoszulki.pl,
Spodnie - F&F,
Buty - CCC.

6 komentarzy:

  1. Lubię Cię w takiej mrocznej odsłonie...co za buty, Lady!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są to glany, jak za lat młodzieńczych, ale zawsze coś :)

      Usuń
  2. zmiany są czasem bardzo potrzebne, choć przyzwyczaiłam się do Twojego niezwykle kobiecego wizerunku i ta odsłona bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...