Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

29 października 2014

Sugar Skull Skirt & Shonna Coat.



Czasem jest tak, że wszystko się tak dobrze składa i trafia się taka okazja, że myślisz sobie "too good to be true". Tak właśnie było z płaszczem marki Hell Bunny. Już dawno, dawno temu wyparzyłam go w internetach, a że był dostępny tylko za granicą i kosztował w przeliczeniu na nasze grubo ponad 500 zł + przesyłka, to od razu dałam sobie z nim spokój. Aż tu pewnego razu, szukając zupełnie czego innego na naszym rodzimym Allegro, znalazłam "mój" płaszcz. Taniej niż na zachodzie, przesyłka gratis i aukcja kończy się za parę godzin. Nie uwierzyłam, przetarłam oczy i pomyślałam podejrzane, ale raz kozie śmierć. No i płaszcz dotarł błyskawicznie, nowy, firmowo zapakowany, jednym słowem bez zarzutu. A ja nadal nie mogę uwierzyć, że go wtedy wypatrzyłam :) Po prostu łut szczęścia.
Równie ważną rolę w dzisiejszym poście gra spódnica w meksykański wzór sugar skull - czyli cukrowych czaszek (calavera) przygotowywanych z okazji Día de Muertos (czyli Święta Zmarłych). Taką cudowną bawełnianą tkaninę znalazłam w sklepie tkaniny.net. Ku mojemu zaskoczeniu okazało się, że sklep ma siedzibę za naszą zachodnią granicą i przesyłka przyszła do mnie z Niemiec. Efekt finalny, czyli spódniczka z półklosza powstała w pracowni krawieckiej Vaiolett
 
A tak się prezentuje na żywo, podczas jesiennego spaceru w parku w obiektywie Rafała Wójcika. Tak tego samego Rafała, naszego nieocenionego Milczącego Asystenta :) Już od dłuższego czasu wybierałam się na zdjęcia do Rafała do Warszawy, no i tak się wybierałam, że w końcu Rafał przyjechał do Łodzi!

Płaszcz - Shonna Hell Bunny, Allegro,
Spódnica Suger Skull - szyta na miarę,
Nylony - Gio FF,
Wisienki - Wyczarovane Hand Made.

6 komentarzy:

  1. Płaszcz jak na ciebie szyty. Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Musiałam tylko przesunąć sobie guzik w pasie, a reszta faktycznie jak na wymiar :)

      Usuń
  2. Świetny płaszcz - był Ci przy przeznaczony! Kobieco, niemal dziewczęco - za sprawą spódniczki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, czekał na mnie w czeluściach wirtualnego świata ;)

      Usuń
  3. Sesja cudowna! Płaszczyk chętnie bym podkradła ;-). Pozdrowionka!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...