Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

29 listopada 2014

Brocade Underbust.



Już od pewnego czasu nosiłam się z zamiarem kupna czarnego underbusta. I oczywiście jak na złość w żadnym z porządnych sklepów internetowych, mających w ofercie gorsety ze stalowymi fiszbinami, nie było odpowiadającego mi modelu i rozmiaru. W końcu, zapewne z racji zbliżającego się okresu świąteczno/sylwestrowo/studniówkowego sklep Restyle.pl uzupełnił asortyment gorsetów (od pewnego czasu nie sprzedają już tam "plastikowych" gorsetów oraz zdecydowali się na produkcje własnych modeli).
 

Zdecydowałam się na czarny żakardowy underbust, którego recenzję czytałam jakiś czas temu na blogu Koseatry. Jej bloga miłośniczkom gorsetów nie trzeba przedstawiać, Koseatra zamieszcza prawdziwe recenzje (czyli opisuje zalety i wady produktu!), a nie wystawia laurkę dla producenta, który przesłał swój wyrób w prezencie.

Brocade Underbust jest gorsetem rzeczywiście mocno modelujący talię (w przeciwieństwie do wątpliwej jakości gorsetów oferowanych w wielu sklepach i na Allegro, które modelowanie mają tylko w nazwie - ostatnio takie gorsety trafiły nawet do jednego z programów śniadaniowych). Dodatkowo krój gorsetu mocno podkreśla biodra, co sprawia, że talia wydaje się jeszcze węższa. Trochę obawiałam się takiego rozwiązania, ponieważ sama nie mam zbyt szerokich bioder i nie wiedziałam, czy uda mi się dobrać odpowiedni rozmiar. W końcu zdecydowałam się na 22", które zaprezentowałam na powyższych zdjęciach. Wahałam się też, czy nie wymienić go na większy rozmiar, jednak po internetowej konsultacji u autorki wyżej opisanego bloga, zdecydowałam się tego nie robić.
Jako, że sama sobie robię prezenty gwiazdkowe (w końcu nikt mnie nie zna tak dobrze, jak ja sama), to jakiś czas temu zamówiłam do kompletu z gorsetem przez Ebay dwie petticoat - pisała o nich Vintage Girl. Mam nadzieję, że niedługo będę mogła zabrać gorset i halkę na sesję :)
Gorset - Restyle.pl, Halka - Ebay.

12 komentarzy:

  1. wow, ale talię mozna wyczarować, super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobry gorset czyni cuda :)
      Dziękuję za komentarz.

      Usuń
  2. Cóż, na gorsetach się nie znam, więc wypowiadać się nie będę, ale jeżeli chodzi o prezenty gwiazdkowe, to też kupuję je sobie sama :) A potem pod choinką cieszę się, jakbym je widziała po raz pierwszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      Najważniejsze, że prezenty są zawsze trafione!

      Usuń
  3. Mam bardzo podobny i sobie chwalę :). Miłego użytkowania!

    OdpowiedzUsuń
  4. Też go posiadam i niesamowite jest to, że prezentuje się na każdej sylwetce inaczej :)
    A co do halki - boże jak się cieszę, że dziewczyny o niej napisały na Pończoszankach! Dzięki temu za fajną halkę dałam 60 zł, a nie 150...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już po zakupie przeczytałam też recenzję na twoim blogu :) Szkoda tylko, że Restyle nie posłuchał rad o wszyciu taśmy w tali :( Poza tym jest ekstra.
      A co do halek, to aż dziwne, że taniej jest zamówić na ebay niż kupić w kraju. Ale cena jest doskonała.

      Usuń
  5. Dziękuję za miłe słowa :) Gorset ładnie na Tobie leży :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...