Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

7 listopada 2014

Chick stuff.


Czasami dziewczyna po prostu musi iść na zakupy. Odreagować, poprawić sobie humor albo zrobić coś z wolnym czasem. Czasem te zakupy okazują się nawet całkiem sensowne :)

Wszystkie śliczności powyżej pochodzą z Wyczarovane Hand Made. Wisiorek z blond czaszką to prezent od firmy, chyba dostrzegam pewne podobieństwo...


W tym tygodniu była w Inglocie promocja na sztuczne rzęsy, wybrane modele zaczynały się już od 5 zł. Nie wiem do kiedy potrwa ta obniżka, ale lepiej się pospieszyć.


Motyw Sugar skull nadal mnie nie opuszcza.


Panache Masquerade Angie - stanikowa-alternatywa.pl


Torebka - CCC.

4 komentarze:

  1. Ale cudeńka. Ja mam dwie pary kolczyków z motywem takich meksykańskich czaszek, ale nieczęsto je noszę :) Czarna torba z czachą też rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla takich kolczyków jestem gotowa odnowić dziurki w uszach (niby mam przebite, ale tak dawno nie nosiłam kolczyków, że chyba zarosły).
      Torba tania była jak barszcz na Allegro. Zapomniałam napisać w poście.

      Usuń
  2. W wisiorku też dostrzegłam podobieństwo - postarali się;))
    Sztuczne rzęsy piękne! Aczkolwiek nie używam, ale widzę, że Ty często wykorzystujesz je do sesji - czekam więc na te fioletowe:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o właśnie na te fioletowe nie mam jeszcze pomysłu. Ale prędzej, czy później je wykorzystam :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...