Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

27 grudnia 2014

I've been an awful good girl.



Santa baby, I wanna yacht and really that's
Not a lot
I've been an angel all year
Santa baby, so hurry down the chimney tonight.
 
Jak co roku niezupełnie znalazłam pod choinką to, na co zasłużyłam. Ale nie narzekam i nadal czekam, z nadzieją, że może za rok... Tymczasem święta minęły bez większych wydarzeń. Jeśli nie liczyć jednego kompletnie zniszczonego telefonu (niestety mojego) i utraconych w związku z tym wszystkich kontaktów oraz jednej ofiary przejedzenia słodyczami (o dziwo nie ja), to muszę przyznać, że wszystko się udało.
Trzy dni, trzy stroje (wszystkie zdjęcia złapane na szybko tuż przed wyjściem lub tuż przed przyjściem gości - stąd bambosze).
Wigilia
Top - Pretty Girl, spódnica - Orsay, bransoletka - stoisko w Galerii Łódzkiej, Buty - Deichmann.
 Pierwszy dzień
Sukienka - Orsay, opaska - Bijou Brigitte, bambosze, bransoletka - Pepco.
 Dzień drugi
Sukienka (tutaj jako top) - Pretty Girl, spódnica - na miarę.


I kilka drobiazgów od Mikołaja (które w większości sama sobie kupiłam...)
To w ramach motywacji do ćwiczeń po Świętach ;)


8 komentarzy:

  1. Najbardziej podoba mi się strój z drugiego dnia świąt. :) A prezenty cudne, szczególnie zachwyca mnie ten flakonik z pudrem do ciała. Chyba też się na niego kiedyś skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie. Puder jest uroczy i ślicznie się mieni - ale nie daje efektu taniego disco z lat 80/90 ;)
      Dziękuję za miłe słowa.

      Usuń
  2. PIęknie wyglądałaś zarówno w pierwszy jak i drugi dzień świąt !:)
    Obserwuję i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądałaś!
    Bambosze cudne, bo to moje pandy przecież - u mnie w Pepco nie było;(
    Motywacja do ćwiczeń dobra:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      U mnie były jeszcze chyba krówki (takie jakieś łaciate w każdym razie).

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...