Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

1 stycznia 2015

Sylwester w domowych pieleszach.



Serdecznie dziękuję Wam, drogie czytelniczki i czytelnicy mojego bloga, za odwiedziny w moim kawałku wirtualnej przestrzeni. W Nowym Roku życzę Wam spełnienia wszelkich marzeń. Nie bójcie się podejmować wyzwań i żyć, tak jak wam serce dyktuje, nie przejmując się przeciwnościami. Tego i sobie życzę i oczywiście mam nadzieję, że nadal będziecie tu zaglądać.

Choć osobom spragnionym zabawy, Sylwester w domowych pieleszach może wydawać się nudny, to dla mnie był tym, czego potrzebowałam: wypoczynkiem. I tak, wypoczęta, pełna zapału i wreszcie wyspana, wchodzę w Nowy Rok 2015.
 

Ulubiony moment wieczoru :)

I lektura.


2 komentarze:

  1. Ja również w tym roku zdecydowałam się zostać w domu i po prostu... odpocząć. Cydr plus film - i było miło. Wszystkiego dobrego na Nowy Rok!

    OdpowiedzUsuń
  2. Najlepszego Lady!
    Ja tym razem byłam na imprezie...rok temu spędzałam Sylwka w domowych pieleszach;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...