Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

28 lutego 2015

Winter Farewell.




Dzisiaj przedstawiam drugą część zdjęć, które powstały w zaśnieżonych i malowniczych Karkonoszach. Śnieżne zimowe zdjęcia, a za sprawą magii obiektywu jednocześnie pełne baśniowych kolorów. Przekonajcie się sami.
  
To była bardzo spontaniczna sesja, nie planowałam jej przed wyjazdem z domu. Dlatego jeśli chodzi o stylizację, musiałam korzystać z tego co miałam przy sobie. Całe szczęście, oprócz puchowej narciarskiej kurtki miałam też swój zwykły, codzienny czarny płaszczyk. Rękawice i nakrycia głowy są efektem buszowania pośród wszechobecnych straganów z pamiątkami. A jedyną rzeczą, którą kupiłam wyłącznie z myślą o tych zdjęciach, była spódnica, którą znalazłam w miejscowym sklepie z używaną odzieżą.

Płaszcz, spodnie, sweter - z czeluści szafy, chusta, rękawice, kaptur - miejscowe stragany, spódnica - sh.
Tego nie było w planie!

7 komentarzy:

  1. Te zdjęcia w folkowej chuście są wyśmienite!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!
      Trochę się zawiodłam, bo okazało się na miejscu, że o kupnie prawdziwego rękodzieła mogę zapomnieć :(
      Ale ta chusta, choć masówka, przynajmniej ma cudny kolor.

      Usuń
  2. Tyś jak zwykle przepiękna! Urocze zdjęcia, super, że udało Ci się skompletować wszystkie elementy stroju :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Trochę kombinowania i udało się.

      Usuń
  3. Lovely, as always <3!!!

    unknownprettylies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Nawet w puchowej kurtce udaje ci się wyczarować baśniowy klimat...piękne oczy - niesamowicie przejrzyste:).

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...