Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

8 lutego 2015

Zimowe impresje.



Nie było do tej pory zbyt wiele okazji do zrobienia zimowych zdjęć. Ale nie porzucałam nadziei, że doczekam się tej zimy śniegu. No i udało się, choć musiałam pojechać aż w góry. To moje pierwsze od lat zimowe ferie i muszę przyznać, że wypoczęłam chyba nawet lepiej niż latem. Tylko znów nie nauczyłam się jeździć na nartach, widać nie było mi pisane...
Moda na kłódki miłości dotarła już w góry... Kiczowate i urocze jednocześnie.


Świątynia Wang.
Narciarska stylówa :)
Widok z okna prosto na Śnieżkę - bezcenny.
A kiedy dziś rano odsłoniłam w domu okno zobaczyłam, że spadł świeży śnieg. Chyba na pocieszenie po powrocie.

5 komentarzy:

  1. Dla mnie zima mogłaby się już skończyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też czekam na koniec zimy;)
    Ale Tobie widać ona nie straszna - w takiej czapie;) Fajnie, że wypoczęłaś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież ledwo się zaczęła... Ferie są, daj dzieciom (małym i dużym) się nacieszyć ;)

      Usuń
  3. Fajne zdjęcia :D Ale zimy nie polubię :P

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...