Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

21 marca 2015

Z wizytą u Scheiblera.



Udało mi się wreszcie zrealizować jedno z moich małych fotograficznych marzeń, mianowicie sesję w stylu jednego z moich ulubionych zdjęć Dity von Teese - w czarnym płaszczu, spomiędzy połów którego figlarnie wystaje noga w czarnej, oczywiście nylonowej pończosze. 


Wobec wiecznego braku czasu, wypad na zdjęcia ostatnio urasta dla mnie do rangi wydarzenia wymagającego wpisania w kalendarz z dużym wyprzedzeniem, ale udało się. Tłem sesji jest moja ulubiona łódzka dzielnica - Księży Młyn. Jednak tym razem zamiast nieco odrapanych murów zabytkowego osiedla domów robotniczych, wraz z fotografem wybraliśmy odnowioną fabrykę Scheiblera, w której obecnie znajdują się nowoczesne lofty.
Oprócz  pokazywanego tutaj ostatnio płaszcza, "cichymi bohaterami" stylizacji są okazyjnie zakupione szpilki (które niedawno przypadkiem odnalazłam we własnej szafie) i pończochy nylonowe fully fashioned z nietypowym wzmocnieniem stopy, tzw. manhattan heel. W ramach zabawy konwencją retro postarałam się, aby dodatki (okulary, rękawiczki) podobnie jak kołnierz i mankiety płaszcza, były w panterkę. Taka odrobina zamierzonego kiczu idealnie pasuje do stylu nowoczesnej pin up girl.
płaszcz - Ashley Coat Collectif Clothing, nylony - Eleganti FF, szpilki - Tk Maxx, cloche hat - modystka, okulary - I am, rękawiczki - Tesco F&F.

9 komentarzy:

  1. Jak zwykle wspaniałe zdjęcia i wspaniała nóżka. Nie widziałam zdjęć Dity, może dlatego "wystawiona" nóżka kojarzy mi się z Angeliną:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Angelina tak bardziej do boku wystawiała (o ile pamiętam), Dita kolanko do kolanka ;) skromniej
      Dziękuję za komplementy.

      Usuń
  2. Świetna stylizacja - trochę drapieżnie, ale z klasą. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki był właśnie zamysł, cieszę się, że się udało i się podoba :)

      Usuń
  3. Te zdjęcia są naprawdę świetne! Połączenie płaszcza i pończoch jest niezwykle zmysłowe, a jednocześnie eleganckie i pełne klasy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj,
    powstała ostatnio grupa na Facebook'u, której celem jest zrzeszanie alternatywnych blogerów/vlogerów. Chcemy dać możliwość promowania się i obserwowania blogów czy kanałów, które są interesujące. Myślę, że zainteresuje Cię to.
    https://www.facebook.com/groups/369883419877209/?fref=ts
    Zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  5. mam nadzieję, że Scheibler była zadowolony z wizyty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. taak... jest to album, do którego lubię wracać :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...