Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

3 maja 2015

Circle skirt na majówkę.



Tegoroczna majówka, choć krótka, okazała się bardzo udana. Ponure prognozy pogody się nie sprawdziły, szczególnie niedziela była już prawdziwie ciepła i wiosenna. Choć poranne powietrze było dość rześkie, postanowiłam otworzyć sezon na gołe nogi. Jak co roku oszołomiłam bliźnich bladością swych kończyn, ładnie podkreśloną czarną spódnicą. 
To chyba będzie moja ulubiona spódnica tej wiosny, krojona z koła, ma sprytnie wszyte kieszenie, co pomaga nieco w walce z wiatrem. Choć nie zawsze wygrywam. Przyznam się, że całkiem niedawno w pewien wietrzny dzień (mocno wietrzny) zdarzyło mi się, że cała spódnica pofrunęła do góry. Niestety miało to miejsce w centrum miasta. Także taka mała rada przy okazji, zakładając spódnicę z koła, uwzględnijcie siłę wiatru - nie popełnijcie mojego błędu.
Dawno nie pokazywałam tu zdjęć, które kiedyś w początkach bloga i założeniach, miały stanowić główną treść. Czyli zdjęć codziennych zestawów. Dzisiaj wracam na chwilę do korzeni. W takim właśnie stroju można mnie spotkać w drodze do pracy, albo jak w tym wypadku, na łonie natury podczas majówkowego wypadu. 
 
W ten weekend udało mi się także odwiedzić arboretum w Rogowie. Ale o tym co tam porabiałam, napiszę innym razem. Dziś tylko kilka obrazków z telefonu.
Manicure - bicolore w kolorze magnolii.
Kwiaty, wszędzie kwiaty :)
Spódnica z koła - Allegro, bluzka - prezent, kurtka - Cropp, baleriny - CCC.

9 komentarzy:

  1. Raz jak mi podwiało spódnicę z koła, usłyszałam od przechodzącej obok uroczej starszej pani "Ale ma pani ładne majteczki!" <3 Ale uwielbiam ten krój, wygodny i pasujący do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że nie miała okazji powiedzieć: "ale ma pani ładne manszety" ;-)

      Usuń
  2. Bardzo lubię takie zestawy - dopasowana bluzeczka w groszki i rozkloszowana spódnica to też zdecydowanie jeden z moich ulubionych codziennych zestawów :) Mi też ostatnio podwiało spódnicę w centrum miasta! :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Dołączam do grona tych podwianych :D Fajny zestaw. Prosty, bezpretensjonalny. A proszę o informację gdzie już magnolie w pełnym rozkwicie? U mnie jeszcze tulą się do gałązek pączki ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha - otworzyłam puszkę Pandory. Cieszę się, że nie tylko mnie wiatr robi takie kawały.

    OdpowiedzUsuń
  5. A wystarczy wszyć w podwinięcie dołu kawałki ołowianki do firanek i po kłopocie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Biała bluzka w czarne groszki - uwielbiam! Sama mam podobną i chodzę w niej często, bo do wszystkiego pasuje. :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...