Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

28 maja 2015

She's got legs.



Zdjęcie zostało zrobione przez wizjer analogowego aparatu fotograficznego - to nie filtr w PSie.

W ubiegłą niedzielę po raz kolejny cofnęłam się w czasie. Wspólnie z Retro Pasjonatami wzięłam udział w sesji zdjęciowej w technice mokrego kolodionu. Mistrzem alchemii był ponownie Wojtek. Już niedługo postaram się zamieścić zdjęcia kolodionów, tym razem wrzucam mini reportaż autorstwa Marcina - naczelnego retro pasjonata.
Piękna pogoda sprzyjała zdjęciom, humory dopisywały a w tle rozbrzmiewała muzyka z gramofonu. Był prawdziwy koszyk piknikowy z kawą w termosie i babeczki domowej roboty (upieczone przez Emilię, żonę Marcina). Krótko mówiąc - idealny retro dzień w doborowym towarzystwie.
Choć nie wszystko układało się idealnie, chemia płatała figle, niektóre zdjęcia pomimo powtórek nie chciały się udać. A mnie zupełnie znienacka zaatakowało słońce, co skończyło się niestety poparzeniem na karku. Mimo wszystko już dawno tak dobrze nie bawiłam się na sesji. I jestem pewna, że efekty będą doskonałe.
Świeżo wywołana odbitka :)

 fot. Marcin Wróblewski

9 komentarzy:

  1. Pierwsze zdjęcie wymiata!
    Posągowa piękność z Ciebie:) Ciekawa jestem ile masz wzrostu...
    Jak widzisz, zwalczyłam nienawiść;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tych szpilkach powyżej 1,85 m ;)
      Ale i na boso do małych nie należę.

      I bardzo się cieszę i zapraszam w wirtualne progi.

      Usuń
  2. Zazdroszczę nóg!
    Świetne zdjęcia, czuć już na nich wakacyjny nastrój. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny klimat zdjęć :) Pasuje Ci taki styl!

    Pozdrawiam :)
    www.VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Allegro - nie pamiętam niestety sprzedawcy.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...