Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

28 sierpnia 2015

Wisienka na koniec wakacji.



No i mamy ostatni weekend wakacji. Powtarzam się, ale nie wiem kiedy minęło lato! No może nie zupełnie minęło, bo pogoda jest nadal typowo letnia, ale jednak nieuchronnie zbliża się jesień. 

Nie znam wzoru, który bardziej kojarzy mi się z latem niż motyw wisienek. W zeszłym roku sprawiłam sobie buty, koszulę i torebkę w wisienki, w tym roku uszyłam (ręką krawcowej oczywiście) spódnicę z materiału w wisienki. Tak się ona prezentuje w letniej stylizacji na zdjęciach autorstwa Kasi Kierzkowskiej. Sesja odbyła się w bardzo upalne sierpniowe popołudnie i zanim dotarłam na miejsce na moim dwukołowym rumaku, zaczęłam żałować, że w ogóle wyszłam z domu - upał wprost zwalał z nóg. Ale miłe i profesjonalne spotkanie sprawiło, że natychmiast zapomniałam o niedogodnościach. Chciałam zaznaczyć, że strój który mam na tych zdjęciach, to zestaw, który zakładam do pracy, czy na spotkanie ze znajomymi, a nie stylizacja na potrzeby sesji (z wyjątkiem fryzury - nie mam zwykle rano czasu na układanie włosów).

 

 

Wakacje i urlopy się kończą, wszyscy powoli wracamy do codziennej rutyny i obowiązków. Ja oprócz codziennej pracy, siadam z Vintage Girl do planowania i organizowania kolejnej edycji Pin Up & Burlesque Party w klubie Scenografia (3 października br.), na którą to imprezę już teraz wszystkich zapraszam. Mam również nadzieję, że uda mi się  miarę regularnie zamieszczać posty na blogu i nie stracę reszty czytelników - jeszcze raz dziękuję, że jeszcze tu zaglądacie.

spódnica - "Vaiolett" Krawiectwo Miarowe, bluzka - nn, spinka - Wyczarovane Hand Made, espadryle, torebka, rower - allegro

1 komentarz:

  1. Jejku, przepiękne zdjęcia! Mają klimat :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    VANILLAMADNESS.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...