Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

31 października 2015

Jesienna melancholia.



Kiedy miedzianą rdzą
pożółkłych jesiennych liści więdną obłoki,
zgadujemy, czego od nas obłoki chcą,
smutniejące w dali swojej wysokiej.
J. Brzechwa

fot. Agnieszka - Fame in frame photography

Jeżeli spodziewaliście się zobaczyć dziś na blogu Halloweenowe zdjęcia, to niestety muszę was rozczarować. Choć tej jesieni udało mi się znaleźć czas na przygotowanie do sesji zdjęciowych, to zdecydowałam się na delikatne, nostalgiczny klimat i stylizację na lata 40te/50te. Kto wie, może to wpływ ekip filmowych rozstawiających scenografie właśnie z tego okresu po całej Łodzi?
 
 
 fot. Agnieszka - Fame in frame photography

Tegoroczny październik nie rozpieszczał nas przesadnie ładną pogodą. Ale udało mi się wykorzystać jesienne plenery i spotkać z prawdziwym dream teamem fotograficznym: Agnieszką i Marcinem (właściwie, to był z nami jeszcze jeden młody fotograf, ale chyba nie zdecydował się na publikację zdjęć). Spacer alejkami pełnymi kolorowych liści w jednym z najpiękniejszych łódzkich parków (co ja piszę, wszystkie są piękne) w takim towarzystwie okazał się prawdziwą przyjemnością, a efekty zdjęciowe przeszły moje oczekiwania. 
 fot. Marcin Kędzierski - toMojaBajka

sukienka, płaszcz - Collectif Clothing, szpilki - Allegro, kwiat - Cherry Bonbons Atelier 
mua, fryzura - własnoręcznie zrobione

6 komentarzy:

  1. Śliczny kolor włosów, taki chyba bardziej popielaty niż zazwyczaj? Zdjęcia magiczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz.)
      Cieszę się, że zauważyłaś. Włosy rozjaśniłam na początku października na Pin Up & Burlesque Party. Potraktowałam je też płukanką - były lekko fioletowe, teraz się wypłukały i są bardziej popielate. Na razie takie zostaną :)

      Usuń
  2. Piękne zdjęcia, zresztą jak zawsze u Ciebie! Bardzo podobają mi się Twoje szpilki, zastanawiam się - czy są wygodne? Ja niestety nie jestem w stanie nosić lakierowanych, zawsze okropnie mnie obcierają :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję :)
      Buty jak na tak wysoki obcas są wygodne. Niedawno miałam je na sobie niemal całą noc na weselu i moje nogi to przeżyły :)

      Usuń
  3. Wyglądasz tu nieziemsko. Jesienne plenery mają niesamowitą moc. Piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  4. ładne te zdjęcia z góry :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...