Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

8 listopada 2015

Jesienne propozycje dla zmarźlaków - Collectif.



Listopad to zwykle ten miesiąc, kiedy zanika moja potrzeba opuszczania domu. Na dworze jest coraz chłodniej, wieje zimny wiatr i przez większość czasu jest ciemno. Ciepły kocyk i kubek zielonej herbaty to szczyt marzeń.
Niestety życie to nie bajka, muszę wychodzić z domu niezależnie od pogody. Pozostaje mi ratować się ciepłymi ubraniami (czapka/kapelusz, szalik i rękawiczki - obowiązkowo!) i gorącą herbatą po powrocie. Jesień sprawia również, że chętniej zakładam spodnie. Zazwyczaj jako jedna z nielicznych noszę spódnice do pracy niemal codziennie ale jesienne słoty skutecznie przekonują mnie do zmiany przyzwyczajeń i garderoby.
Poniżej pokażę przegląd jesienno-zimowych propozycji mojej ulubionej ostatnio marki oferującej odzież w stylu lat 40tych i 50tych: Collectif Clothing. Niestety ubrania Colectiff nie są zbytnio popularne w Polsce, w związku z czym nie są dostępne w krajowej sprzedaży wysyłkowej (czyżby barierą była cena? ja sama poluję na okazje: sezonowe wyprzedaże i końcówki kolekcji). Natomiast łodzianki mają możliwość kupić je stacjonarnie w sklepie 5080st. Peggy's Boutique w Off Piotrkowska.
Sweterki:
 
 Spodnie:
 Sukienki i spódnice:
Płaszcze i kurtki:
 
PS. Marka wprowadziła ostatnio do oferty ubrania inspirowane stylem lat 60tych. Jest to okres w modzie za którym zdecydowanie nie przepadam, jednak płaszczyki uznałam za warte uwagi.

1 komentarz:

  1. WOW!! sukienka z białym kołnierzykiem jest mega!! No i pepitkowy płaszcz - czarno biały! istne cudo!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...