Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

31 grudnia 2015

Coś się kończy. Coś się zaczyna?


fot. Faycal Marjane Photography

Nie, to nie pożegnanie z blogiem. Raczej rachunek sumienia i spojrzenie w oczy rzeczywistości. Często się skarżyłam, że mam coraz mniej czasu na pisanie postów, obiecywałam poprawę i potem z wyrzutami sumienia miotałam się pomiędzy życiem realnym i wirtualnym. Ale z tym koniec. Przyznaję otwarcie, nie wyrabiam się ze wszystkim i muszę sobie trochę odpuścić. Nie zamykam bloga, ale też nie zamierzam ciągnąć go na siłę.
Wpisy będą się pojawiać w swoim czasie i z raczej niedużą częstotliwością. Za to oszczędzę sobie wymyślania różnych "zapchajdziur", które zajmują czas między właściwymi wpisami. Trochę to ironia losu, bo wreszcie mogę pozwolić sobie na kupno niektórych rzeczy, na widok których tylko wzdychałam przeglądając inne blogi. Za to nie mam czasu, żeby zrobić sobie w nich zdjęcia. 
 
 
 
Koniec z narzekaniem. Ostatni wpis na blogu w tym roku i ostatnia tegoroczna sesja zdjęciowa. Nie było ich może przesadnie dużo, za to były dopracowane i jestem z nich bardzo zadowolona. Zdjęcia, które dziś pokazuję zrobiliśmy w okolicach Piotrkowskiej - na niedawno wyremontowanych i otwartych woonerfach* (podwórcach) na ulicach 6 Sierpnia i Traugutta. Często zdarza się, że mieszkańcy nie doceniają własnego miasta, dopiero w oczach kogoś z zewnątrz, nabiera ono nowego blasku. Nie inaczej było tym razem. Tak właśnie wygląda Łódź w oczach obcokrajowca.
*Woonerf − rodzaj ulicy w strefie zurbanizowanej, na której położono nacisk na wysoki poziom bezpieczeństwa, uspokojenie ruchu i wysokie walory estetyczne przy zachowaniu miejsc parkingowych i funkcji komunikacyjnej z priorytetem dla pieszych i rowerzystów. Podstawą projektowania ulicy tego typu jest rezygnacja z tradycyjnego podziału przestrzeni między jezdnię i chodniki oraz zastosowanie elementów małej architektury. Jedna z pierwszych tego typu inwestycji w Polsce powstała w 2014 roku w Łodzi, na ul. 6 Sierpnia, w ramach budżetu obywatelskiego. (wg. Wikipedii).
 
 
 
spódnica, płaszcz - Collectif, gorset - PaperCats, bluzka - Orsay, pończochy - Cervin, buty - Fleq.

6 komentarzy:

  1. Ważna jest jakość a nie ilość. A w życiu wszystko ma swój czas...
    Absolutnie piękne zdjęcia i niezwykła stylizacja! Czekam cierpliwie na następne a w Nowym Roku życzę radości i szczęścia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Włosy z niebieską poświatą cudne! Zdjęcia rzeczywiście mają w sobie magię i nawet Ty jakaś inna na nich (chodzi mi o mimikę, ustawienie ciała). To ciekawe jak osoba fotografa wpływa na obiekt fotografowania. Pięknie!

    Mam jednak nadzieję, że znajdziesz większość czasu by pokazać się nam w wymarzonych sytlizacjach:)

    Buziaki noworoczne:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Zdjęcia mam nadzieję powstaną - w swoim czasie. Przestałam walczyć z czasem, nadeszła pora aby się z nim pogodzić.

      Usuń
  3. WOW!! DECH ZAPIERA JAK SIĘ NA CIEBIE PATRZY!!
    CUDOWNE ZDJĘCIA!! GENIALNA STYLIZACJA!! GORSET CUDO!!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...