Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

18 czerwca 2016

I love Paris in the spring time



Mogłabym zanucić za Frankiem Sinatrą I love Paris in the spring time. Chociaż teraz wszystkie newsy z Paryża koncentrują się na Euro 2016, strajkach i powodzi (ach te zdjęcia zalanych bulwarów – aż trudno uwierzyć, że to te same miejsca po których codziennie chodziły setki mieszkańców i turystów), to mnie to miasto nadal kojarzy się ze spokojem wczesnej wiosny.
Pomimo krótkiej wizyty i napiętego grafiku podczas paryskiego wypadu (pisałam o nim tutaj) znalazłyśmy z Rockagirl czas na szybką sesję zdjęciową z wieżą Eiffla w tle. Sesję zaaranżowała i przygotowała Maja. Jeszcze przed wyjazdem ustaliłyśmy miejscówki na zdjęcia i omówiłyśmy szczegóły. Przyznaję, że byłam nieco zestresowana faktem, że sesja miała być podwójna – to znaczy, miałyśmy sobie robić zdjęcia wzajemnie. Jednak okazało się, że nie taki diabeł straszny i debiut w roli fotografki przeżyłam.
 
Mając wreszcie okazję zobaczyć na żywo, jak wygląda sesja zdjęciowa Rockagirl od kuchni, muszę przyznać, że Maja do zdjęć przygotowuje się po prostu perfekcyjnie. Jest profesjonalistką w każdym calu. Każdy element jej wizerunku jest idealnie zaplanowany i następnie przyszykowany – układania fryzury i sztuki makijażu mogą uczyć się od niej zawodowcy. Miałam to szczęście, że Maja uczesała i umalowała również mnie. Dodam, że rezultat przeszedł moje najśmielsze oczekiwania. 
zdjęcia+edycja, MUAH: Rockagirl
modelka, stylizacja: ja
I jeszcze na koniec jedno zdjęcie mojego autorstwa, z którego jestem szczególnie dumna. Robiłam je z duszą na ramieniu. I drugi raz nie pozwoliłabym chyba jej się tam wdrapać...

fot. ja
edycja, MUAH i wszystko inne: Rockagirl

10 komentarzy:

  1. Piękna stylizacja, cudowne zdjęcia - nie mogłam się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia i fantastycznie wyglądasz:))Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. #ludziektórzy wypadają świetnie po obu stronach obiektywu, dostaję kompleksów!

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękny płaszcz. Zdradzisz Kochana gdzie go kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hell Bunny - przez internet.

      Usuń
    2. Dzięki. A z oficjalnej strony czy "przez pośrednika"?

      Usuń

    3. Akurat trafił się na allegro :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...