Moda retro, styl vintage, piękne i klimatyczne miejsca.
Stylizacje inspirowane nostalgią za minionymi laty,
dwudziestoleciem międzywojennym i złotymi latami Hollywood.

26 listopada 2016

Naszywki – prosty sposób na stylowe ubrania.


W kardiganie z Collectif
fot. Jabuszko fotografia

Od kiedy wciągnęłam się w tematykę i stylistykę retro/pin up/rockabilly, mam pewien problem z kupnem ubrań. Mianowicie te, które są sprzedawane w „zwykłych” sklepach jako ubrania w stylu retro/pin up, są zwykle dla mnie zbyt mało retro. Jak już kiedyś  pisałam, nie każda spódnica w grochy oznacza od razu styl pin up. Z kolei nie zawsze mam pieniądze, czas i ochotę na zamawianie rzeczy ze sklepów sprzedających ubrania w stylu vintage z zagranicy. Często na przeszkodzie stają też wysokie koszty przesyłki do Polski. 
Sweterki marki Banned - słodkie kotki i ananasy udało mi się kupić okazyjnie na Allegro.
Sweterki Hell Bunny.
Chociaż na blogu zwykle prezentuję styl retro/vintage, to jestem również wielką fanką rockabilly i modern pin up. I marek typu Hell Bunny, Banned czy Iron Fist, które urzekły mnie zadziorną, rockową stylistyką. Przeczesując e-bay w poszukiwaniu sweterka z motywem sugar skull, doszłam do wniosku, że właściwie szybciej i taniej będzie, jeśli sama sobie taki sweter zrobię.
 Naszywki kupione w dwóch różnych sklepach internetowych przez Allegro.
Okazało się, że w rodzimych sklepach internetowych jest całkiem niezły wybór naszywek z interesującymi mnie motywami: czaszki, muffinki, postacie z kreskówek i komiksów – produkowane zapewne z myślą o dzieciach i młodzieży. Na próbę zdecydowałam się na naszywki sugar skull, muffinki i Betty Boo – animowaną postać, narysowaną w latach 30. XX w. Na razie ozdobiłam nimi sweter i dwie spódnice, reszta naszywek czeka jeszcze na swoją kolej i odpowiednie ubrania do ozdobienia.
U dołu sweter Banned, u góry moje "dzieło".

1 komentarz:

  1. Taki drobiazg, a potrafi dodać indywidualnego charakteru częśćiom garderoby

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...